Selasa, 26 Jun 2012

♥ Ala tomey-tomey ♥



Agak-agak korang nie lelaki kew perempuan?? Cuba teka. Mesti korang rasa perempuan kan padahal lelaki tak caya meh tengok.



Nie la wajah sebenar..hahahaha. Nie salah seorang anak saudara aku merangkap anak akak kedua aku. Kalau nak tahu aku dah ada 4 anak saudara dan mungkin akan masuk 5. InsyaAllah. Nama dye Muhammad Rizqi Hayyan, dengar nama pon dah comey apatah orang nyew. Betul tak?


Inilah yang dinamakan emak versi anak. Samakan muka anak akak aku dengan akak aku. Nama pon anak mestila sama. Aku yang tengok nie nak jew cubit-cubit pipi rizqi. Temban sangat. Sekarang dah setahun lebih umur rizqi. Nak jumpa tunggu cuti sekolah je la yela akak kau kat klang dah tue akak aku nie cikgu plak. Hurmmm sabar je la.hehehehe..


Yang kat luar tue tak payah la buang anak. Anak itu ibarat rezeki yang diberi oleh ALLAH. Kalau dah tahu tak nak anak kasi je pada orang yang takde anak. Dah buat dosa jangan ditambah dosa. Masa yang berlalu tak boleh berpatah balik. Anggap la semua tue dugaan walaupun pahit.



3 sedang mengumpat:

Aishah Jahirah berkata...

lelaki ke...adoi muka jambu...hehee

Cik Syiera berkata...

@Aishah Jahirah a`a lalaki..tp muka ikut ibu dye..hehehe

Rosalia berkata...

comel :D