Ahad, 23 Disember 2012

Tutorial : Ambil Link Says Cara Baru


Selama nie aku dok guna churp2 atau nuffnang jew sampai aku buat akaun says pon dah lupa. Tetiba jew malam nie nak tergerak hati nak tengok akaun says, terkejut juga la sebab banyak juga dwit yang aku kumpul. Tapi bila aku nak cari link iklan terus jadi "blur". Punya aku godek-godek akhirnya berjaya juga.
Meh aku nak ajar korang, yang tak tahu tengok sini, yang dah tahu tekan sini.

Daftar Says : SINI

1. SIGN IN dahulu.

2. Tekan SPECIALS.

3. Buka iklan yang bertulis, contoh : RM10 for you share this. Dan korang tekan button share.

*syira prefer korang tekan button share melalui facebook*

4. Bila tekan share on your facebook akan keluar macam kat bawah ni, Pilih ja message yang korang nak and tekan share.


5. Kemudian akan keluar macam kat bawah nie.


6. Ambil link yang telah syira tunjukkan di bawah.


7. Selepas korang copy link tersebut, korang boleh cancel atau share link.

8. Last skali ikut suka korang nak paste kat mana-mana jew.

9. SELESAI.

*Kalau ada yang tak faham korang tinggal kan komen kat bawah*

SELAMAT MENCUBA.











1 sedang mengumpat:

Tanpa Nama berkata...

bagaimana nak tukar tajuk iklan dengan mesej kita? Dan dalam mesej kita tu ada link? mohon cepat bls..:)