Khamis, 12 Julai 2012

17 Tentang Si Dia


Sepanjang cinta aku dengan dye memang banyak cubaan dugaan yang kami tempuh walaupun pahit. Tapi alhamdullilah dah setahun rupanya aku mengenali dia. First time aku kenal hanya la abang dan sha (bahasakan untuk diri aku) sebab time tue aku tak tahu umur dye bape. Dia bahasakan diri dye abang so aku pun no hal la. Sampai sekarang Hanya Aku Cinta Kau Seorang.

1.panas baran tapi akhirnya pujuk aku kembali.
2.suka nyanyi bila dye rasa nak nyanyi *sumpah terharu dowh.
3.sukati panggil aku bengong tapi aku pown suka kata dye bengong.hehehe
3.cepat sentap bila aku kata bangang
4.cerewet.
5.suka ketawa bila aku salah cakap BI
6.suka mengajuk cakap aku
7.suka buat lawak
8.romantik
9.caring
10.suka cakap lepas
11.memahami
12.suka marah bila dye tahu aku nangis sebab dye
13.tak tahu pujuk aku
14.suka minum air sirap.*xstandard langsung hahahaha
15.cepat marah bila lambat reply msg.
16.ego
17.suka ketawa bila aku tengah marah las2 tak jadi marah..hehehe

Sebenarnya banyak lagi yang perangai si dye yang buat aku selalu tersenyum,menangis dan ketawa. Bohong la kalau aku tak pernah gaduh. Bagi aku semua orang pernah gaduh bila berpasangan kan? Lumrah semua tue, senang cite kalaw tak nak gaduh bek single. Senang hati beb.

*suka tengok pre-wedding irma dan redza..^_^ 

0 sedang mengumpat: