Rabu, 4 Julai 2012

Bestfriend Forever


roomate kat STEP

Aku masih ingat dimana pada permulaan perkenalan kami di Sekolah Teknik Pendang (STEP). Kami ditempatkan pada bilik yang sama iaitu B2-10. Malam tue baru jew habis orientasi so time tue la aku berpeluang untuk kenali DIA. Dan perkara yang tak disangka DIA pon dok Jitra gak dan satu kos dengan aku Kejuruteraan Awan. Memang happening la kawan dengan DIA biasalah DIA nie peramah sikit. Dan sejak tue la kami mula rapat walaupun kami berlainan kelas. 

Kadang-kadang aku selalu wat perangai sampai banyak kali la DIA merajuk dengan aku. Aku masih ingat lagi dimana DIA merajuk dengan aku sebab aku mungkir janji nak joging dengan DIA. Aku tak sangka DIA terasa dengan aku sebab time dalam dorm tetiba jew DIA macam tak nak layan aku. Tanya punya tanya baru aku dapat tahu sebab apew DIA merajuk dengan aku. Sorry my BFF. 

Aku tahu DIA baca blog aku. Satu lagi perkara yang tak dapat aku lupakan masa kami form 4. Time tue kami semua ingat nak ubah kedudukan katil dan almari dan tidak disangka berlaku sedikit perbalahan. So aku pon dengan malas nak ambil tahu aku pegi bagitau Myra (ketua dorm). Tapi aku tak sangka Myra sampai naik angin sebab aku ingat Myra nak selesai berbalahan tue. Sampai jew Myra kat dorm dye suruh kembalikan dorm kepada asal kalau tak dye tak nak jadi ketua dorm lagi. Nak tak nak kami pon kembalikan kepada asal. Sorry my ROOMATE.

Tanpa disangka time nak ubah katil tiba-tiba kaki DIA terluka sampai keluar darah and then terus pegi toilet. Aku apew lagi terus cari plaster. Sampai kat toilet aku suruh DIA letak plaster kat tempat luka tapi DIA kata takpe, tanpa disangka aku terus baling plaster depan DIA sebab aku bengang DIA tak nak dengar cakap aku, sampai kami berkejar-kejaran kat koridor bilik. Sorry my BFF.

Alhamdulillah kami ditempatkan poli yang sama, kos yang sama walaupon berbeza semester tapi DIA tetap kawan yang baik bagi aku. Siapakah DIA??


Inilah si DIA. Syuhada binti mansor atau sue. Sue ang nak taw tak aku masih simpan lagi gambar ang time kita nak berpisah dulu. Thanx jadi kawan aku. Mesti ang terharu kan. hehehehe. Aku sayang ang, ang la sahabat aku susah dan senang. 

 
pakcik google






0 sedang mengumpat: