Isnin, 8 September 2014

#02092014 Graduate Diploma in Land Survey


dan Salam 1 Malaysia.

Dah seminggu graduate tapi baru hari nie nak post pasal konvo.hehehehe. Sedar tak sedar tiga tahun belajar, rasa macam sekejap jew padahal masa sem satu dulu dok fikir bila la nak sem enam sebab nak cepat-cepat habis. Bila dah habis study baru la dok rasa rindu zaman study,rindu kawan,rindu crush..~ooppss~hehehehe

Aku bersyukur sangat aku berjaya habiskan tiga tahun study tanpa repeat walaupun sem dua pointer aku jatuh mendadak dan aku bangkit semula di sem tiga. Alhamdullilah sem enam pointer aku berjaya capai 3.++..Aku bersyukur dapat kawan-kawan yang satu kepala dan tak lupa sahabat aku, aini dan eyda yang banyak bantu aku segi pelajaran. Dengan lepa aku ketawa,menangis,gosip,kongsi makanan,kongsi nasihat dan kami tak pernah lupa antara satu sama lain. Aku hargai sangat pada kawan aku iaitu aten dan ikah,merekalah pedengar setia aku serta housemate dan classmate yang tak pernah berkongsi ketawa dan senyuman.

Aku selalu ibarat kawan dan sahabat seperti ubat,ada pahit ada manis.AKHIRNYA,kami graduate sama-sama. Kamilah pelajar DIPLOMA UKUR TANAH.










Kami memang budak poli tapi kami tak pernah malu untuk mengaku budak poli sebab kami tahu apa tujuan kami kesana. Dimana pon kita belajar tidak menjamin untuk berkerja berpangkat besar. Jangan ingat budak "u" akan dapat kerja pangkat tinggi dan budak "poli" kuli. Jangan ingat budak "poli" akan dapat kerja pangkat tinggi dan budak "kolej komuniti" kuli. Tapi beringatlah,kadang-kadang budak "kolej komuniti" lah berpangkat tinggi dan budak "poli' dan budak "u" lah kuli. USAHA TANGGA KEJAYAAN. Jika nak berjaya jangan bodoh sombong.

TERIMA KASIH FAMILY.
TERIMA KASIH SAHABAT.
TERIMA KASIH KAWAN-KAWAN.
TERIMA KASIH PENSYARAH.




0 sedang mengumpat: