Khamis, 11 September 2014

20 facts about me versi blog


dan Salam 1 Malaysia.


Pada mulanya #20factsaboutme nie versi instagram tapi aku saja-saja nak buat versi blog pulak. Kalau kat instagram aku malas nak taip panjang-panjang sebab confirm banyak typo..hehehehe

#20factsaboutme

1.anak kelahiran negeri KEDAH DARUL AMAN.

2. merupakan pelajar dip.ukur tanah dan baru lepas konvo.

3.kalau mula kenal nampak sombong,bila dah kenal keluaq habis loqhat kedah.

4.pendengar yang setia.

5.suka baca novel dan pengumpul novel.

6.suka tengok movie seram dan baca kisah seram yang benar berlaku. (padahal penakut piang)

7.suka tangkap gambar tapi xsuka tangkap gambar sorang2, lebih suka tangkap gambar berdua or lebih.

8.suka dengar lagu tapi kalau aku minat ssesuatu lagu aku akan ulang 4 5 kali sehari.

9.sukan makan makanan berasaskan coklat tapi aku tak suka coklat bar.

10.suka menangis sebab mudah tersentuh.

11.suka layan running man sebab aku boleh gelak.

12.suka gigit kuku. -habit-

13.aku suka makan kuew teow ladna.

14.aku suka buat dessert.

15.aku suka cipta masakan walaupun kadang2 tak jadi.

16.suka g shopping complex tapi tak suka beli.

17.aku akan senyum bila orang tue senyum kat aku. Sebab pernah terjadi aku senyum kat orang yang aku kenal tp dia boleh wat dek je.

18.family panggil aku "adik",sepupu sepapat panggil aku "che ah" dan "kak cik",schoolmate panggil aku "che ah",classmate poli panggil aku "syiera",mr.A panggil aku "sha". Dan aku suka orang panggil aku "SYIERA".

19.peminat hello kitty.

20.suka beli kasut tapi tak pakai.


-THE END-










0 sedang mengumpat: